داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

عارف غلامی از استقلال جدا می‌شود؟| ستاره ایرانی در العربی قطر!

  • کد خبر: ۱۱۵۴۳۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
عارف غلامی از استقلال جدا می‌شود؟| ستاره ایرانی در العربی قطر!
به نظر می رسد نقطه قوت استقلال در فصل گذشته، این فصل از صلابت گذشته دور خواهدبود و کار ساپینتو برای تکرار قهرمانی سخت خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال با فرهاد مجیدی فصل گذشته به لطف صلابت مثال‌زدنی‌اش در خط دفاعی موفق شد جام قهرمانی را بدون اینکه شکست بخورد بالای سر ببرد.

حالا اما این فصل خط دفاعی استقلال وضعیت متفاوتی را تجربه می‌کند. داسیلوا، ستاره برزیلی که پست خداحافظی در اینستاگرامش منتشر کرد، سیاوش یزدانی هم به نظر می‌رسد فعلا فرصتی برای بازگشت به ترکیب استقلال نخواهدداشت و حالاحالاها زمان نیاز دارد تا پس از قبولی در دکتری و کسب رضایت برای جدایی از ملوان، با تمرین به روزهای خوبش بازگردد.

از طرف دیگر حسین مرادمند پس از یک نیم فصل بیرون نشستن، دوباره به استقلال اضافه شده و دانشگر هم راهی سپاهان شده‌است.

از جمع مدافعان فصل قبل فقط روی روزبه چشمی می توان حساب باز کرد که قراردادش را با این تیم تمدید کرده، اما حالا شنیده می شود پیشنهادی اغواکننده، عارف غلامی را به سوی قطر روانه خواهدکرد.

مشخص نیست عارف در سالی که جام جهانی را هم در پیش داریم، قید حضور در استقلال را می‌زند و همبازی مهرداد محمدی در العربی قطر خواهدشد یا نه، اما آنچه مشخص است اینکه ساپینتو برای حفظ استحکام دفاعی استقلال کار سختی در پیش دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->